Nasza oferta

  • Telekomunikacja i teletechnika
  • Elektroenergetyka
  • Produkty ALCATEL
  • Tanie połączenia
  • ITC
  • Monitoring
  • Promocje
  • Inne oferty

Oferta

Telekomunikacja i teletechnika

  • Instalacje słaboprądowe
    • systemy okablowania strukturalnego
    • systemy wykrywania pożaru SAP
    • systemy telewizji przemysłowej CCTV
    • instalacje antywłamaniowe SSWIN
    • systemy kontroli dostępu AC
    • systemy telekomunikacyjne
    • systemy EIB (inteligentny dom)
  • Sprzęt teleinformatyczny
    • komputery, monitory, urządzenia peryferyjne
    • centrale telefoniczne

Elektroenergetyka

  • Projektowanie instalacji
    • projektowanie stacji transformatorowych oraz instalacji elektrycznych średniego i niskiego napięcia
    • projektowanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego
    • projektowanie instalacji telekomunikacyjnych, teletechnicznych i słaboprądowych
  • Instalacje elektryczne
    • linie kablowe średniego i niskiego napięcia
    • stacje transformatorowe SN/nN, wnętrzowe i prefabrykowane (dla potrzeb energetyki zawodowej i przemysłu)
    • rozdzielnice elektryczne, główne i oddziałowe
    • instalacje oświetleniowe zewnętrzne i wewnętrzne
    • instalacje automatyki i sterowania
    • instalacje elektryczne wnętrzowe
    • instalacje odgromowe i uziemiające
    • instalacje pomiaru i rozliczenia energii elektrycznej
  • Serwis urządzeń i instalacji elektrycznych
    • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
    • konserwacja, remonty, przeglądy i ocena stanu technicznego urządzeń i instalacji
    • inwentaryzacja istniejących urządzeń i instalacji
    • optymalizacja kosztów zużycia energii
    • pomiary, badania i przeglądy instalacji
  • Kompletacja dostaw materiałów i urządzeń

Produkty ALCATEL

Opis systemu

OmniPCXOfficejako jeden system przeznaczony dla firm od 6 do 236 pracowników, zarządza Internetem, usługami głosowymi i przepływem danych. OmniPCXOfficejest systemem typu „wszystko-w-jednym” i jako taki jest bardzo łatwy w użyciu, instalacji i utrzymaniu. Jest całkowicie prekonfigurowany i maksymalnie niezawodny. Wszystkie aplikacje są wbudowane w system: bezpieczny, współdzielony dostęp do Internetu, serwer e-mail, VoIP, infrastruktura i usługi LAN, CTI, zarządzanie rozmowami (wbudowany osobisty asystent i poczta głosowa, mobilność wewnątrz przedsiębiorstwa,...). W rezultacie system jest bardzo efektywny kosztowo. OmniPCXOfficejest systemem modularnym. Otrzymacie Państwo system całkowicie skonfigurowany i wyposażony stosownie do Waszych potrzeb. I co ważniejsze, gotowy do rozbudowy w takim samym tempie, w jakim rosnąć będzie Wasze przedsiębiorstwo. Modularna architektura OmniPCXOfficew połączeniu z koncepcją kluczy software’owych, pozwala na zaoferowanie najlepszych rozwiązań, bez względu na stopień rozwoju firmy. Bez względu na to, czy będziecie Państwo potrzebowali dodatkowej funkcji, nowych aparatów czy też będziecie chcieli zwiększyć pojemność całego systemu, Omni PCX Office został zaprojektowany dla małych, którzy stają się dużymi. Omni PCX Office jest systemem otwartym. W urządzeniu tym zaadoptowano Linux, system operacyjny posiadający szerokie poparcie przemysłu komputerowego. Linux jest wydajnym, potężnym i stabilnym systemem operacyjnym kompatybilnym z wieloma aplikacjami i w szczególności usługami sieciowymi, zawierającym wszystkie standardowe protokoły (CSTA, TAPI, IP), co oznacza, że jest otwarty na szeroki wybór aplikacji stworzonych przez Alcatel i innych dostawców.

SpecyfikacjaPojemności
Rack 1/ Rack 2/ Rack 3
2 sloty / 5 slotów / 8 slotów
Dowolna kombinacja 3 modułów
do 24 slotów
E-server
Współdzielony dostęp do internetu
ISDN do 128 kbp/s
Zewnętrzny modem ADSL lub router do 2 Mb/s
Autentykacja
PAP/CHAP
Liczba użytkowników internetu
200
Firewall
Filtrowanie IP/NAT
Proxy/Cache
1,5 Gb
E-mail server
POP3/ SMTP/ MIME/ ETRN
Liczba skrytek e-mail
200
Pojemność serwera e-mail
3,5 Gb
VPN
PPTP/ IPSec
Usługi oraz infrastruktura LAN
Wbudowany switch LAN
Ethernet 100BT Auto-sensing 10/100BT
Porty LAN
do 60 portów
Usługi LAN
DHCP/ DNS
Serwis telefoniczny
Poczta głosowa
od 2 do 8 portów
Czas zapisu poczty głosowej
do 200 godzin
Automatyczny operator
2 poziomy / 10 pozycji na poziomie
Języki
do 4
Książka telefoniczna
do 3000 pozycji
ARS (automatyczne rutowanie połączeń)
do 500 pozycji
Terminale
Abonenci systemu ogółem
200
Abonenci IP
200
Abonenci H323
100
Stacje bazowe (IBS)
60 zdalnie zasilane,199 lokalnie zasilane
Mobile Reflexex
199
Serwer aplikacji CTI
Wbudowany serwer CTI
CSTA
Liczba klientów PIMphony - w. serwer CTI
25
Monitorowanie CSTA
do 208
Sesje CSTA
do 28
Porty
Linie miejskie analogowe
do 72
Linie PRA ISDN (30 B+D)
do 9
Linie BRA ISDN (2 B+D)
do 12
Linie miejskie IP
do 120
Aparaty systemowe

4039

  • Terminal A 4039 to aktualnie najnowszy i najbardziej zaawansowany terminal telefoniczny dedykowany dla systemów Alcatel OmniPCX.
  • cena: 345,00 EUR netto
  • Cechy podstawowe:
    • Wyświetlacz graficzny (B&W) - 4 poziomy szarości - 100 x 160 pikseli (78x51 mm)
    • 10 klawiszy programowalnych
    • Klawiatura alfanumeryczna
    • Czterokierunkowy klawisz nawigacyjny
    • Możliwość podłączenia zestawu nagłownego
    • Pełny tryb głośnomówiący
    • Wyciszenie mikrofonu
    • Redial
    • Szybki dostę do poczy głosowej
    • 40 programowalnych klawiszy software'owych
    • Obsługa przystawek - dodatkowe konsole klawiszy programowalnych

4029

  • Terminal 4029 to najnowszy i zaawansowany terminal telefoniczny dedykowany dla systemów Alcatel OmniPCX.
  • cena: 230,00 EUR netto
  • Cechy podstawowe:
    • Wyświetlacz graficzny (B&W) - 4 poziomy szarości - 64 x 128 pikseli (70x38 mm)
    • 6 klawiszy programowalnych
    • Klawiatura alfanumeryczna
    • Czterokierunkowy klawisz nawigacyjny
    • Możliwość podłączenia zestawu nagłownego
    • Pełny tryb głośnomówiący
    • Wyciszenie mikrofonu
    • Redial
    • Szybki dostę do poczy głosowej
    • 40 programowalnych klawiszy software'owych
    • Obsługa przystawek - dodatkowe konsole klawiszy programowalnych

4019

  • Terminal 4019 to najnowszy i podstawowy terminal telefoniczny dedykowany dla systemów Alcatel OmniPCX.
  • cena: 125,00 EUR netto
  • Cechy podstawowe:
    • Wyświetlacz ciekłokrystaliczny - 1 linia 20 znaków
    • Dwukierunkowy klawisz nawigacyjny
    • Głośnik
    • Wyciszenie mikrofonu
    • Redial
    • Szybki dostę do poczy głosowej
    • 6 klawiszy programowalnych
Aparaty dect

Dect 400

  • Alcatel-Lucent 300
  • cena: 175,00 EUR netto
  • Ładowarka 15,00 EUR netto
  • Zasilacz 10,00 EUR netto
  • Parametry:
    • Czarno-biały wyświetlacz graficzny - 96x48 punktów
    • Podświetlany wyświetlacz (niebieski)
    • Alarm wibracyjny
    • Funkcje GAP & OmniPCX
    • Pojemność baterii: do 20 godzin rozmów i 160 godzin gotowości
    • Klips na pasek
    • Kolor: czarny

Dect 400

  • Alcatel-Lucent 400
  • cena: 265,00 EUR netto
  • Ładowarka 15,00 EUR netto
  • Zasilacz 10,00 EUR netto
  • Parametry:
    • Wyświetlacz graficzny - 98x66 punktów, 4096 kolorów
    • Podświetlana klawiatura (niebieski)
    • Wibrator
    • Głośnik
    • Złącze słuchawkowe
    • Funkcje GAP & OmniPCX
    • Pojemność baterii: do 20 godzin rozmów i 160 godzin gotowości
    • Klips na pasek
    • Kolor: czarny - miękkie nadruki

Tanie połączenia

Pragniemy Państwu przedstawić ofertę tańszych połączeń telefonicznych za pomocą operatora GTS Energis.

GTS Energis Polska jest nowoczesnym, stabilnym, prężnie rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym. Jednym z wiodących akcjonariuszy firmy jest National Grid, jedna z największych światowych korporacji zajmujących się przesyłem energii. Misją Energis w Polsce jest tworzenie i wdrażanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych oraz internetowych, dostosowanych do specyficznych potrzeb naszych Klientów na podstawie ich indywidualnej analizy. Oferowana przez Energis Polska nowoczesna technologia transmisji danych ma służyć szeroko pojętej efektywności działań Klienta.

W chwili obecnej GTS Energis obsługuje w Polsce ponad 3700 Klientów. Są wśród nich między innymi: Bank Zachodni WBK S.A., PKO BP S.A., Commercial Union Polska, Geant Polska, Unilever Polska, Coca-Cola Beverages Polska Sp. z o.o., GE Capital Bank, International Paper-Kwidzyn S.A., Grupa ITI, Lukas Bank, Volvo Polska, Raiffeisen Bank oraz ING Bank Śląski SA. Bylibyśmy zaszczyceni możliwością dalszej współpracy z Państwem.

GTS Energis 1066 - opis usługi

Duże oszczędności małym kosztem Uwolnienie polskiego rynku telekomunikacyjnego w 2001 roku umożliwiło alternatywnym operatorom dostarczanie usług telefonicznych na terenie całego kraju. Działania demonopolizacyjne, zaowocowały rozszerzeniem oferty tych usług pod względem funkcjonalnym i, przede wszystkim, umożliwiły jej zróżnicowanie cenowe. Po raz pierwszy w historii, klient zyskał możliwość wyboru dostawcy usług telefonicznych i w konsekwencji możliwość optymalizacji kosztów związanych z tymi usługami.

Energis jest liderem na polskim rynku innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Dysponując własną siecią transmisji danych, siecią telefoniczną i jednym z najnowocześniejszych centrów danych w Europie, dostarcza usługi o wyjątkowym poziomie jakości technologicznej i najwyższej niezawodności. Ponadto, dzięki szerokiemu portfolio usług telekomunikacyjnych, Energis buduje rozwiązania znacznie wykraczające funkcjonalnie poza standardowe oferty dostępne na rynku telekomunikacyjnym. Od początku swojego działania, Energis Polska dostarcza usługi telefoniczne, umożliwiające średnie oszczędności w wysokości 30% w stosunku do oferty TPSA, uzyskiwane dzięki zastosowaniu konkurencyjnej taryfikacji dostosowanej do potrzeb Klienta.

Potrzeby, na które odpowiada GTS Energis W zmieniającym się środowisku makroekonomicznym niezwykle ważne jest zapewnienie przewagi konkurencyjnej własnej firmie. Jednym ze sposobów jest obniżenie kosztów funkcjonowania firmy poprzez redukcję wydatków na połączenia telefoniczne. Usługa połączeń telefonicznych Energis 1066 odpowiada na Państwa oczekiwania i potrzeby. Energis kieruje usługę 1066 do:

  • Firm dążących do znacznego obniżenia kosztów połączeń telefonicznych
  • Korporacji, dla których efektywna kosztowo, niezawodna transmisja rozmów telefonicznych jest istotnym elementem prowadzonej działalności

Funkcjonalność Usługa GTS Energis 1066 jest usługą telefoniczną zapewniającą możliwość wykonywania połączeń krajowych oraz międzynarodowych.

Rodzaj połączenia
Sposób realizacji połączenia
Połączenia międzystrefowe
0 1066 AB XXXXXXX
Połączenia do sieci komórkowych
0 1066 ABX XXXXXX
Połączenia międzynarodowe
0 1066 00 NN XXXXXXXX
Wdzwaniany dostęp do Internetu 1066i
0 206066 lub
0 1066 22 7548999
0 1066 71 3751799
CODO GROSZA, CO DO SEKUNDY

„Co do grosza, co do sekundy” - billing sekundowy

  • Klienci płacą za rzeczywisty czas połączenia. GTS Energis nie zaokrągla rachunków klienta do pełnych minut ani impulsu. Klient płaci za rzeczywisty, a nie przybliżony czas rozmowy.
  • W przypadku kilku rozmów nie ma to większego znaczenia, jednak jeśli klient prowadzi firmę i każdy z jego pracowników wykonuje wiele rozmów dziennie, oznacza to olbrzymią oszczędność.

Obliczanie wartości połączenia z dokładnością do 1 grosza

  • Dzięki temu, że długość rozmów odmierzamy z dokładnością co do sekundy, rachunki wystawimy klientowi również z dokładnością co do 1 grosza. Konkurencja zaokrągla wartość połączenia do kilkudziesięciu groszy.
  • Rozliczamy się skrupulatnie co do grosza, bo wiemy, że w skali firmy pozornie drobne oszczędności wzrastają do poważnych kwot, sięgających nawet kilku tysięcy złotych. Wielkość sum zaoszczędzonych przez naszych klientów są dla nas powodem do dumy.

Zapewniamy atrakcyjne warunki cenowe

Usługa GTS Energis 1066 jest przeznaczona dla klientów biznesowych, co znalazło swoje odbicie w strukturze cennika zaproponowanego przez GTS Energis. W ramach usług GTS Energis:

  • Nie pobiera opłat instalacyjnych,
  • Nie pobiera opłat abonamentowych,
  • Nie pobiera opłaty za rozpoczęcie połączenia,
  • Przyznaje Pakiety Korzyści,
  • Proponuje niższe stawki poza godzinami szczytu dla połączeń międzystrefowych, do sieci komórkowych oraz Internetu
Korzyści dla Klienta

Najważniejsze funkcjonalne i biznesowe korzyści uzyskiwane przez Klienta w wyniku nawiązania współpracy z GTS Energis w zakresie usługi GTS Energis 1066:

Oszczędności

Usługa GTS Energis 1066 daje wymierne oszczędności w wydatkach telefonicznych:

  • Do 40% oszczędności w wydatkach na połączenia międzystrefowe
  • Do 40% oszczędności w wydatkach na połączenia międzynarodowe
  • Do 20% oszczędności w wydatkach na połączenia do sieci komórkowych
  • Do 20% oszczędności w wydatkach na połączenia do Internetu

Prosty i wygodny sposób korzystania z usługi

  • Żeby skorzystać z GTS Energis 1066 klient nie musi zmieniać swoich przyzwyczajeń, numerów telefonów ani zasad funkcjonowania firmy. Nie narażamy go też na żadne kosztowne inwestycje. Staramy się, żeby korzystanie z usługi było nie tylko ekonomiczne, ale także wygodne. Chcemy ułatwić pracę naszym abonentom.
  • Nie jest potrzebna zmiana numerów telefonicznych przez abonenta. GTS Energis nie instaluje żadnych linii telefonicznych.
  • Nie wymagamy instalacji urządzeń przez abonenta. Klient korzysta z usługi po istniejących łączach telefonicznych.
  • GTS Energis w imieniu klienta realizuje zlecenia preselekcji dla połączeń krajowych i międzynarodowych. Ten sposób wyboru usługi GTS Energis 1066 umożliwia realizację połączeń przez sieć GTS Energis bez konieczności wprowadzania prefiksu 1066 z klawiatury telefonu. Po realizacji preselekcji na połączenia krajowe i międzynarodowe, klient może wybierać numery telefoniczne bez prefiksu, co jest bardzo wygodne, ogranicza liczbę możliwych błędów i dodatkowo zwiększa oszczędności.
  • Użytkownicy centralek nie odczuwają zmiany sposobu korzystania z usług (nie będą wybierali 1066, gdyż prefiks będzie skonfigurowany na centralce). Abonent może tak skonfigurować centralkę PABX w swojej firmie, żeby automatycznie dostawiała prefiks 1066 bez potrzeby jego wybierania.

Możliwość kontroli kosztów

  • Darmowy szczegółowy wykaz połączeń telefonicznych przesyłany elektronicznie bez dodatkowych opłat,
  • Podsumowanie wydatków na połączenia na każdy numer abonenta,
  • Regularnie wystawiane faktury

ITC

Internetowa Telefonia Cyfrowa (ITC) jest usługą telefoniczną, która umożliwia realizację połączeń telefonicznych za pośrednictwem sieci IP (Internet lub sieć prywatna). ITC pozwala na pełne wykorzystanie stałego dostępu do Internetu – usługi świadczonej przez GTS Energis lub dowolnego innego usługodawcę (operatorzy sieci kablowych lub dostawcy usług DSL itp.). Wraz z atrakcyjnymi stawkami za połączenia i szeregiem usług dodatkowych, Internetowa Telefonia Cyfrowa zapewnia znaczne ograniczenie wydatków telekomunikacyjnych z budżetu firmy, biura, a nawet gospodarstwa domowego.

ITC wykorzystuje do transmisji głosu protokół VoIP, wspierany przez protokół SIP (Session Initiation Protocol). Klienci GTS Energis otrzymują tradycyjny numer telefoniczny oraz możliwość realizacji połączeń bardzo wysokiej jakości. Usługa wymaga jedynie dostępu do sieci IP oraz aparatu telefonicznego z funkcją tonowego wybierania.

Funkcjonalność i usługi dodatkowe

Atrakcyjność Internetowej Telefonii Cyfrowej wynika nie tylko z niższych kosztów, ale także z szeregu dodatkowych funkcji i usług. Należą do nich:

  • publiczna numeracja telefoniczna,
  • realizacja wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych,
  • usługa Fax-to-Email,
  • usługa wysyłania faksów z plików PDF lub TIFF,
  • usługa skrzynki głosowej Voice-to-Email,
  • prezentacja numeru dzwoniącego,
  • usługa rozmowy oczekującej,
  • połączenia trójstronne,
  • przekierowanie połączeń (w opcjach: „natychmiastowe”, „gdy zajęte”, „gdy nie odpowiada”)
  • numery wewnętrzne,
  • zarządzanie usługami w oparciu o stronę WWW,
  • możliwość wykorzystania wielu numerów dla jednego użytkownika,
  • możliwość stworzenia wirtualnej centralki PABX,
  • możliwość tworzenia scenariuszy obsługi opartych o IVR.

Monitoring

Prowadzimy równiez działalność w zakresie telewizji przemysłowej. Bazujemy na sprzęcie takich firm jak SANYO, APER.

Projekty CCTV realizujemy w szkołach, obiektach handlowych, halach magazynowych oraz budynkach biurowych.

Promocje

Pakiet central OXO
  • Pakiet OXO 96
    • cena: 6.465 Euro (netto)
      • 1 łącze ISDN PRA (30B+D) lub 8 łączy BRA
      • 4 linie miejskie analogowe
      • 16 portów wewnętrznych cyfrowych
      • 80 portów wewnętrznych analogowych
      • 1 telefon systemowy A4039
      • 3 telefony systemowe A 4019
    • Taryfikacja Telbaza OmniPCX Office SQL - koszt 640,00 EUR netto
  • Pakiet OXO 64
    • cena: 4 725 Euro (netto)
      • 1 łącze ISDN PRA (30B+D) lub 8 łączy BRA
      • 4 linie miejskie analogowe
      • 32 porty wewnętrzne cyfrowe
      • 32 porty wewnętrzne analogowe
      • 1 telefon systemowy A4039
      • 3 telefony systemowe A 4019
    • Taryfikacja Telbaza OmniPCX Office SQL - koszt 550,00 EUR netto
  • Pakiet OXO 48
    • cena: 3 450 Euro (netto)
      • 8 łączy ISDN BRA
      • 4 linie miejskie analogowe
      • 16 portów wewnętrznych cyfrowych
      • 32 porty wewnętrzne analogowe
      • 1 telefony systemowe A4039
      • 3 telefony  systemowe A4019
    • Taryfikacja Telbaza OmniPCX Office SQL - koszt 550,00 EUR netto
  • Pakiet OXO 24
    • cena: 2 100 Euro (netto)
      • 4 łącza miejskie ISDN BRA (2B+D)
      • 8 portów wewnętrznych cyfrowych
      • 16 portów wewnętrznych analogowych
      • 1 telefon systemowy A4039
      • 3 telefony systemowe A4019
    • Taryfikacja Telbaza OmniPCX Office SQL - koszt 450,00 EUR netto
  • Pakiet OXO 12
    • cena: 1 235 Euro (netto)
      • 4 łącza miejskie ISDN BRA (2B+D)
      • 4 linie miejskie analogowe
      • 4 porty wewnętrzne cyfrowe
      • 8 portów wewnętrznych analogowych
      • 1 telefon systemowy A4039
    • Taryfikacja Telbaza OmniPCX Office SQL - koszt 450,00 EUR netto
Wymiana centrali.

Oferujemy pomoc przy wymianie (zakupie) centrali, proponując korzystne dla Państwa formy zakupu sprzętu:

  • - raty – kwota za sprzęt podzielona na 4 równe części, płatne w uzgodnionym okresie czasu (max 7 miesięcy). Należność za montaż centrali regulowana  do 14 dni od daty instalacji.
  • - 15 % rabatu na całość inwestycji – zakup gotówkowy
  • - dzierżawa używanych central telefonicznych (okres od 1 roku do 2 lat, z możliwością przedłużenia lub skrócenia czasu trwania umowy)

W przypadku zakupu nowej centrali istnieje możliwość wykupu starej przez P.U.T. USTEL

Ciesz się z oszczędności

Oferujemy Państwu usługę tańszych połączeń telefonicznych. Zachęcamy również do stosowania ITC (internetowej telefonii cyfrowej) w celu obniżenia kosztów połączeń.

Powyższe rozwiązania prowadzą do uzyskania oszczędnośći dla firmy na poziomie do 35%. Dodatkowo zastosowanie bramki GSM dla połączeń komórkowych pozwala zaoszczędzić dalsze 10-30%

Spokój i płynność działania firmy

Zapewnienie łączności w firmie (między jej oddziałami) jest jednym z głównych kryteriów płynnego funkcjonowania. W celu utrzymania nieprzerwanej łączności teleinformatycznej proponujemy Państwu opiekę serwisową nad centralą oraz siecią wewnętrzną w firmie w formie stałej umowy konserwacyjnej (serwisowej).

Ilość NW
numerów wewnętrznych
CENTRALA ANALOGOWA
PLN netto za m-c
CENTRALA CYFROWA
PLN netto za m-c
Tabela  przykładowych kosztów miesięcznej obsługi serwisowej w zależności od wielkości i rodzaju centrali telefonicznej.
Do 20 150,00 200,00
Od 21 do 50 200,00 300,00
Od 51 do 100 300,00 450,00
Powyżej 100 450,00 700,00

Inne oferty

Obok systemów ALCATELA zajmujemy się również montażem i dystrybucją sprzętu telefonicznego i teleinformatycznego takich firm jak:

  • PANASONIC
    • zakresie central telefonicznych (analogowych i cyfrowych)
    • sprzętu telefonicznego (telefony, faxy, materiały eksploatacyjne)
  • TELESIS, TELESIS KAREL
    • centrale telefoniczne
  • PLATAN
    • centrale telefoniczne
  • HP, LEXMARK
    • drukarki
  • SMC, DRYTEC, LG, D-LINK
    • osprzęt sieciowy